Multistrada V2 S – pierwsze zdjęcia z jazd

363
0
Udostępnij:
Multistrada V2 2025 to najlżejsza Multistrada i najlżejszy motocykl w swojej klasie na całym rynku.

Multistrada V2 to całkowicie przeprojektowany średniej wielkości crossover od speców z Bolonii. Mała Multi to zupełnie nowy motocykl, z zaszczepionym nowym, najlżejszym v2 z Borgo Panigale, ustanawia nowe standardy lekkości, prowadzenia i łatwości jazdy. 

Dzięki odbywającym się właśnie testom nowej Multi, macie okazję zobaczyć ten motocykl w środowisku naturalnym. Poniżej zamieszczamy obszerną galerię zdjęć z pierwszych jazd nową Multistradą V2.

Mniej ale więcej

Nowa Multistrada V2 waży o 18 kg mniej niż jej poprzednik – co jest absolutną przepaścią i co czyni tego konia najlżejszym motocyklem w swojej klasie. W połączeniu z zaawansowaną elektroniką oraz zawieszeniem Skyhook, Multistrada V2 oferuje wygodę, ergonomię i niespotykaną łatwość prowadzenia.

Nowa Multistrada V2 czerpie pełnymi garściami ze stylistyki rodziny MTS która jako pierwsza w dziejach motocyklizmu, popełniła mezalians motocykla turystycznego, enduro i superbike’a w jednym sprzęcie. Aerodynamika została dopracowana, a nowa szyba zapewnia ponoć jeszcze lepszą ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Motocykl posiada nowoczesne reflektory LED oraz system DRL – naleciałość po większym rodzeństwie Panigale i Multistrada V4.

Pod względem ergonomii, siedziska kierowcy i pasażera zostały przeprojektowane, aby zapewnić większy komfort. Dodatkowo mamy tutaj – standardowo, możliwość regulacji wysokości siedziska.

Multistrada V2 2025 to najlżejsza Multistrada i najlżejszy motocykl w swojej klasie na całym rynku.

Nowy silnik, nowa rama, nowa Ja

Multistrada V2 wyposażona jest w nowy silnik Ducati V2, dwucylindrowy widlasty o pojemności 890 cm³ z układem zmiennych faz rozrządu (IVT). Jednostka ta jest niezwykle kompaktowa i lekka bowiem waży zaledwie 54,9 kg. Oferuje moc 115 KM przy 10 750 obr./min oraz moment obrotowy 92 Nm przy 8 250 obr./min. Dzięki technologii IVT silnik gwarantuje optymalne osiągi i oszczędność paliwa. Na pokładzie mamy oczywiście quickshiter Ducati Quick Shift 2.0.

Przeczytaj też: Nowa generacja silników V2 od Ducati

Multistrada V2 2025 to najlżejsza Multistrada i najlżejszy motocykl w swojej klasie na całym rynku.

Nowa Multistrada V2 korzysta z aluminiowej ramy monocoque, co w połączeniu z lekkim silnikiem obniża masę motocykla do 199 kg (bez paliwa). Wersja V2 S, wyposażona w półaktywne zawieszenie Ducati Skyhook Suspension, dodatkowo poprawia komfort i precyzję jazdy.

Motocykl posiada zawieszenie Marzocchi z przodu oraz Sachs z tyłu, oba w pełni regulowane. Funkcja Minimum Preload pozwala na obniżenie tylnego zawieszenia, ułatwiając kontakt stóp z podłożem, co jest szczególnie przydatne przy pełnym obciążeniu.

Zaawansowana elektronika jak na Ducati przystało

Multistrada V2 oferuje bogaty pakiet elektroniczny, obejmujący doskonały cornering ABS, kontrolę trakcji (DTC), kontrolę unoszenia przedniego koła (DWC) oraz system kontroli hamowania silnikiem (EBC).

Multistrada V2 2025 to najlżejsza Multistrada i najlżejszy motocykl w swojej klasie na całym rynku.

Mamy tutaj dostępne tryby jazdy Sport, Touring, Urban, Enduro i Wet, które pozwalają na dostosowanie charakterystyki motocykla do warunków na drodze oraz upodobań. Wersja V2 S jest dodatkowo wyposażona w system multimedialny Ducati oraz nawigację Turn-by-turn. Standardowe wyposażenie obejmuje również tempomat oraz system Ducati Brake Light EVO, aktywujący awaryjne migacze przy nagłym hamowaniu.

Znając dosyć dobrze Ducati i mega wrażenia jakie robią nowości od tej ekipy, radzimy – ustawiajcie się w kolejce, do jazd testowych!
Listę najbliższych dealerów znajdziecie na stronie oficjalnej Ducati Polska.

 

 

Udostępnij: