KTM 690 ENDURO R i 690 SMC R – nowa generacja LC4

69
0
Udostępnij:
KTM 690 SMC R i Enduro R to najnowsze wcielenie legendarnych modeli napędzanych LC4.

KTM prezentuje kolejną ewolucję legendarnych modeli z silnikiem LC4 – 2026 KTM 690 ENDURO R oraz 2026 KTM 690 SMC R wjeżdżają z prezentacjami w internecie na pełnej bombie, a w salonach pojawią się już w tym roku.

Nowe oblicze całkiem znanego silnika

KTM z dumą przedstawia najnowsze wcielenie modeli napędzanych silnikiem LC4 – 2026 KTM 690 ENDURO R oraz 2026 KTM 690 SMC R. Oba motocykle wyróżniają się odważnym designem, nowoczesną elektroniką i – oczywiście LC4 690, najmocniejszym jednocylindrowym silnikiem dostępnym na rynku. Jak każdy motocykl tego typu, zostały stworzone z myślą o pasjonatach adrenaliny – w wypadku tej rodziny, zarówno tych, którzy kochają ostre zakręty na górskich drogach, jak i tych, którzy zdobywają bezdroża.

KTM 690 SMC R i Enduro R to najnowsze wcielenie legendarnych modeli napędzanych LC4.

2026 KTM 690 ENDURO R

2026 KTM 690 ENDURO R kontynuuje swoją dualową legendę, oferując zmiany zwiększające możliwości terenowe oraz – co by nie było, komfort jazdy po szosie. Sercem maszyny jest nowy, spełniający normę Euro 5+ silnik LC4, w którym zastosowano przeprojektowaną obudowę korpusu, sprzęgła i alternatora oraz zmodyfikowany układ olejowy dla większej niezawodności i lepszych osiągów.

Nowości w na rok 2026 obejmują:

  • kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala,

  • przeprojektowane przełączniki,

  • port USB-C,

  • pełne oświetlenie LED.

Systemy elektroniczne jakie pojawiły się na pokładzie to – między innymi cornering ABS i MTC oraz debiutujący Dynamic Slip Adjust (opcjonalny tryb RALLY), zapewniający adaptacyjną kontrolę trakcji w czasie rzeczywistym. Nowe, bardziej ergonomiczne nadwozie i zmodernizowane zawieszenie zwiększają komfort i dają lepsze wyczucie motocykla – zarówno na asfalcie, jak i w terenie.

Przeczytaj także: KTM Orange Blood – social wsparciem dla marki

2026 KTM 690 SMC R

Model KTM 690 SMC R od lat jest wyznacznikiem w świecie maszyn o charakterze supermoto. Agresywna, nowa stylistyka, przebudowany silnik LC4 zapewniający większą moc oraz wydajność i – jak donosi KTM, lepiej zestrojone zawieszenie ma przełożyć się na lepszy feedback i zwrotność na drodze.

Wśród udogodnień technologicznych znajdziemy:

  • kolorowy wyświetlacz 4,2” TFT,

  • unowocześnione przełączniki,

  • cornering ABS i MTC

Dzięki różnym trybom jazdy i konfigurowalnym ustawieniom ABS, motocykl dopasowuje się do indywidualnych preferencji – od miejskich wypadów, aż po ostrą jazdę na torze. Oczywiście – nie może zabraknąć takich ficzerów jak integracja ze smartfonem dzięki KTMConnect.

Premiera w autoryzowanych salonach KTM już od września 2025 roku.

Udostępnij: